Monday 26 December 2011

aku nak macam apew yang korang ada !! nak isi borang pong susah !

hey hoy sayang ;)
tetiba hari niw mood mendunggg jakk !! aku pong tak tawu kenapa ~
fell dye cam nak menangis , meraung , meratap
tapi aku sendiri tak twu apew yang aku nak raungkan , meratapi naseb kot , menangis dgn apew yang berlaku untuk tahun 2011 ~
pahit perit yang aku tanggong masih kemas rapi lagi , tade yang dapat ceroboh !
hati tak pernah nak tenang . . apew lagi yang tak cukop ? aku sendiri masih mencari .
melihat ape yang ader , ape yang berlaku kat depan mata aku nih .
aku tengok semua bahagia ! memang korang bahagia , tapi dalam siape tahukans ?
aku pong tak tahu dalaman korang cmmane . . tapi kita semua same kan ?
korang manusia aku pong manusia , mestilah same . HAHA :)

mood tak menentu ohhh ! gasaklhaa aku ! keliru dan terus keliru . . aku pong nak rase bahagia jgak mcm korang semua ! korang mesti bahagiakan ader family yang lengkap ? aku cuma menumpang kasih sayang mama n abah angkat jakk :) sumpahh aku jelezz tahap gaban !
susah kalo kita ade family yang bermasalah !
seriuss aku down gilaaa babi nak isi borang semua kena pkai nombor IC mama , ayah , adk beradik kandong !
aku takde apew yang korang ader ohh ! fell sad gilaaakk !
untunglhaaa yang ada mama and ayah ! sayangi lhaa mereka ! hargailah selagi ada !
aku ? aku tetap sayang mama and abah aku .
walau tak sempurna , tapi dah memadai ! borang aku tak dapat nak submit esok ! bukan rezeki aku !
:'(

No comments:

Post a Comment